3 Eylül 2012 Pazartesi

Çam Terebenti Uygulamamın Sonuçları

Merhaba sevgili okuyucularım.

Alanya'ya giderken yanımda pek birşey götüremedim, oradaki malzemelerden yararlanarak birşeyler yaptım ve daha önce sizlerle paylaştığım şeyleri uygulamaya devam ettim.

Mesela bu sefer göz makyajı temizleyicimi götürerek valizimde yer kaplamasına izin vermedim. Zeytinyağı kullandım (Nasıl kullanıldığını Doğal Göz Makyaj Temizleyicisi adlı yazımda anlatmıştım.)

Hergün sabah ve akşam yüzümde tonik olarak Pirinç suyu kullandım. Bahsetmiştim güneş koruyucusu özelliği vardı.

Peki saçımda ne yaptım?

 Çok dökülen saçlarım için çam terebentini kullanmaya devam ettim. Çam Terebenti Deneyimim adlı yazımda bu güçlü yağ nasıl kullanılmaz anlatmıştım:)

Tatilimi saç diplerimde yangın olarak geçirmek istemediğim için 250 ml'lik eski tonik şişemi iyice yıkadım.

İçine normalde kullandığım Avon şampuanımdan koydum. (Avon şampuanım çok bereketli çıktı. Avonu bırakalı 6 ay oldu hala şampuanı bitiremedim)

Üstüne 30 damla civarı çam terebenti yağından koydum. Ve iyice karıştırdım.

Yaklaşık 2 haftadır onu kullanıyorum.

Saçımdaki etkilerine gelirsek... Evet saç dökülmem azaldı baya. Ama saçlarımın uçları bu sefer çok kurudu. Kepek miktarımda artma oldu. Normalden hızlı yağlanmaya başladı.

Ben de bu sebeple bir banyomda çam terebenti karıştırdığım şampuanı, bir banyomda çam terebenti koymadığım normal şampuanımı kullandım. Şimdi saonuçtan memnunum. Kepekler azaldı, saçım normal bir hızda yağlanıyor, uçları o kadar kurumuyor.

İşte böyleee:) Sizler memnun musunuz çam terebentinden?

Bir sonraki saçıma denediğim şey zeytinyağı mı olsun badem yağı mı? Cevaplarınıza göre hareket edeceğim lütfen görüşlerinizi benimle paylaşın.

Hepinizi çok seviyorum. Hoşçakalın, Sağlıkla, mutlulukla kalın :D

12 yorum:

  1. Canım çam terebentin tek başına kullanınca biraz kurutuyor.Ben keratin ampül ve argan yağıyla kullanıyorum tavsiye ederim.

    http://dorelame.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bloğunda etkili diye yazmamışsın senin uyguladığın kürü uygulamayı düşünüyorum. şu şampuanım bitsin de:P

    YanıtlaSil
  3. Evet saçı çabuk yağlandırıyor ama dökülme konusunda epey etkili :) bir de saçın rengini açtığından şüpheleniyorum :)

    YanıtlaSil
  4. valla haklı olabilirsiniz ama saçımın rengini boyayla açtırdığım için farketmedim:)

    YanıtlaSil
  5. Çam terebentin için saçı uzattığı söyleniyor.Saçınızın normale göre daha çabuk uzadığını farkettiniz mi?

    YanıtlaSil
  6. Evet uzatiyor:) annemle o sirrada birkac ay gorusmedik tatil sebebiyle. Giderken sacim anneminkinden kisaydi dondugunde baya fark atmis :)
    Ama tuylenmeye musait vucudunuz varsa tuylenmeyi arttirdigi soyleniyor. Bende olmamis ama siz yine ihtiyatli kullanin.

    YanıtlaSil
  7. merhaba:) sac boyasi bendede sizdeki gibi alerji yapti. yuzumde sislikler vardi uzayli kafasi gibi.oblar indi bu sefer gozume dogru gittiler. rica etsem sizdekilerin nasıl gectigini yazabilit misiiniz ? suan advantan adinda kortizonlu krem kullanıyorum. dun ve ondan onceki gun kortizonlu serum taktılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doktorumun verdiği ilaçları kullanmıştım. kızartma gazlı boyalı sentetik şeyleri yemeyi ve içmeyi de bir süre bırakmanız gerekiyor bildiğim kadarıyla

      Sil
  8. cevabiniz icin cok tesekkur ederim :) pazartesiden beri böyleyim bakalim insallah duzelicem yakin sürede. yuzumun sisligi indi alnim ve gozlerim sis suan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim şişliğimin inmesi 1 haftadan uzun sürmüştü. paniğe kapılmayın. geçmiş olsun :)

      Sil
  9. Merhaba ben cam terbentini ceviz fındık badem susam ve defne yapragi yagi ile karıstirarak kullaniyorum fakat ben sampuanima dokmeden direk sacima uyguluyorum ve dogal zeytinyagli sampuanimla sabunlayip duruluyorum ve gercekten sacımi guclendirdi ama uzamiyor.

    YanıtlaSil
  10. zeytinyağı banyodan 20 dk önce ya da argan yağı kesin fayda sağlıyor...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim icin cok degerli. Tesekkurler :)

DİKKAT!!

BU BLOGDA YAZILAN HERŞEY TAMAMEN ŞAHSİ GÖRÜŞTÜR. % 100 DOĞRULUK PAYI OLDUĞU İDDA EDİLMEMEKTEDİR..