16 Şubat 2013 Cumartesi

ALIŞVERİŞ ÇILGINLIĞI

Merhaba sayın okuyucularım:)
Şu ara deli gibi alışveriş yapıyorum çünküüü seri sonu indirimleri başladı heryerde. Sezonda 50 liraya satılan kazağı 15 liraya alabilmenın mutluluğuyla deli gibi alışveriş yapmaya başladım. Son zamanlarda aldıklarımı paylaşacağım sizinle bakalım beğenecek misiniz...

Üstteki cicilerimi Limango.com'dan almıştım geçen hafta. Şu ara resmi yerlere çok girip çıktığım için kalem etek ve ceket takımı aldım kendime. Takım olarak 35 liraya geldi bana. Etek de 15 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. Kalem eteği 1 parmak daraltmam gerekecek. 36 beden almama rağmen tam üzerime oturmuyor.. 29 TL'ye bot bile var internetteki indirimleri kaçırmayın.




Şortlarım ve pantalonumu Tunalı'daki Mangodan aldım 2 gün önce. Biraz fazla zayıf olduğum için tam üzerime göre birşeyler bulmak sıkıntı oluyor. Bulunca kaçırmayayım dedim. %50 indirimdeydiler. Siyah şort 35 diğer ikisi 25 TL'ydi.


Bu suni kürk yeleği Ankara Metrosunun altındaki 5 milyoncu bir dükkan var oradan 13 TL'ye aldım. Kumaşı zaten 8 lira falan ediyor. Ayrıca oradan üvey ablalarım için de bir kazak ve yelek aldım 7 TLye.


Bu yüksek belli pantalon ve nude ayakkabıyı lovelywholesale.com'dan aldım. Çinden geldiler. Neredeyse 1 ay oluyor. Üşengeçlikten yazamadım. Kargo dahil 60 TL gibi birşey ödedim. Dar bu renk kot pantalonum yoktu. Ayakkabı da her kıyafetin altına olur diye düşündüm. Yazana göre topuğu daha kısa. Neyse en azından rahat kullanımlı:)
Tekrar sipariş verdim aynı siteye. Herhalde 2 aya yollarlar. Gelince onlar için de birşeyler yazarım.

İşte böyleeee:) Şu ara ucuz ucuz buldukça alıyorum. Sizler de indirimleri kaçırmayın:) Mutlulukla kalın.

7 yorum:

  1. Ohh hepsini güle güle kullan kuzum ♥
    Madem devamlı alışveriş yapıyorsun bi arada birlikte çıkalım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen dön de beraber gideriz bebişim :D

      Sil
  2. Hepsi çok hoş seçimler. Kıskandım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) elimden geldiğince eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum.

      Sil
  3. ayyy ben bayıldımm hepsine beni de aın hep birlikte gidelim :D

    YanıtlaSil
  4. lovelywholesale.com a bir turlu uye olamıyorum nick veya e posta kabul etmıyor.siz de uye olurken sıkıntı yaşadınız mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir sıkıntı yaşamadım açıkçası. mail adresim ve şifremle rahatça girebiliyorum. facebook hesabıyla da bağlantı yapılabiliyor. isterseniz bir de öyle deneyin?

      Sil

yorumlarınız benim icin cok degerli. Tesekkurler :)

DİKKAT!!

BU BLOGDA YAZILAN HERŞEY TAMAMEN ŞAHSİ GÖRÜŞTÜR. % 100 DOĞRULUK PAYI OLDUĞU İDDA EDİLMEMEKTEDİR..